Gestionarea crizelor de imagine

PERIOADA -
DURATA 2 zile
SALA UBC - Uzinexport
PRET 1000 lei / participant
BROSURA Descarca
INSCRIERE Descarca Formular

LECTOR

  • Georgiana Ghita

Specialist in Comunicare, cu peste 5 ani experienta in domeniul Comunicarii Organizationale
 

    In situatia crizei economice actuale, multi operatori economici se confrunta cu probleme organizationale. Data fiind situatia fragila a multor firme, un simplu scandal mediatic, orice problema de imagine (nemultumiri ale angajatilor, produse percepute negativ s.a.) poate degenera intr-o situatie greu de controlat care, in cele din urma, ar putea duce la prabusirea firmei.

Cursul de Gestionare a Crizelor de Imagine isi propune, in primul rand, sa previna o eventuala criza de imagine si de asemenea sa aduca solutii de management pentru o situatie de criza deja aparuta. Cursul ofera o mai buna intelegere a ideii de imagine organizationala, de gestionare si construire a imaginii.

Se vor discuta atat tipurile de criza ce pot aparea la nivel organizational (comunicare, mediatic, imagine s.a.), cat si felul in care acestea pot fi prevenite sau rezolvate.

 

TEMATICA

  • Scurta definitie si explicare a ideii de imagine organizationala
  • Cum gestionam imaginea unei organizatii ( strategii, tehnici, promovare, creare de evenimente etc.)
  • Tipuri de crize
  • Descriere pe larg a crizei organizationale  de la concept, etape de evolutie ale crizei, efecte pana la managementul acestora.
  • Greseli frecvente care impiedica o gestionare eficienta a crizei de imagine.
  • Ce inseamna o criza de comunicare (cauze, impedimente, gestionare)
  • Criza mediatica
  • Criza de imagine 
  • Construirea imaginii organizatiei
  • Cum comunicam in situatii de criza?

 

METODE UTILIZATE

  • Prezentare
  • Studii de caz
  • Discutii active