Introducere a metodologiilor de Lean si Six Sigma in domeniul Calitatii si al Managementului Proiectelor

PERIOADA  -
DURATA 1 zi
SALA INSSE, Institutul de Statistica, Bucuresti
PRET 500 lei/participant
BROSURA Descarca
INSCRIERE

Descarca Formular


LECTOR

  • Dna. Ion Irina, Manager Asociat si Specialist in Proiecte de Calitate – Tranzactionale si Imbunatatire


Cursul contine notiuni introductive in domeniul calitatii si managementului proiectelor pentru identificarea si administrarea proiectelor desfasurate de companiile angajatoare cat si a propriilor proiecte personale. Prin metodele interactive de exemplificare a instrumentelor de management si calitate, participantul la curs este pregatit pentru parcurge nivelele superioare de certificare Lean si Six Sigma precum si Project Management.


TEMATICA

Concepte generale despre Calitate si Managementul Proiectelor (Definitii si caracteristici principale)

Concepte generale despre Lean si Six Sigma (Definitii si caracteristici principale)

Istoria Calitatii si SixSigma

Casa LEAN si Valorile LEAN (LEAN House & Values)

Concepte de statistica de baza:

        -  Metode de reprezentare grafica

        -  Masuri de Centru

        -  Masuri de Variatie

        - Tipuri de variatie a proceselor

        - Tipuri de Date

Metode de abordare – Metodologiile Lean si Six Sigma

Metoda de abordare D.M.A.I.C. – Solutionarea Problemelor

Explorarea fazelor Metodei de abordare D.M.A.I.C.

Instrumente de Calitate si Management al proiectelor folosite in Metodade abordare D.M.A.I.C.

Metoda de Abordare P.D.C.A. – Imbunatatire continua

Explorarea fazelor Metodei de abordare P.D.C.A.

Instrumente de Calitate si Management al proiectelor folosite in Metodade abordare P.D.C.A.

Standardizare si reprezentare vizuala a controalelor.

 

La finalul cursului participantii vor:

Detine notiunile conceptelor de baza a Metodologiilor Lean si Six Sigma

Putea aplica in practica conceptele de statistica de baza, management al proiectelor si instrumentelor de calitate.

Vor putea identifica potentiale zone de imbunatatire si folosi instrumentele de calitate si management pentru a gasi solutii.

Detine mai multe informatii cu privire la diferitele nivele de certificari existente pe piata si ce presupun.

Putea aplica notiunile noi dobandite atat la locul de munca cat si in viata de zi cu zi.